Φωτογραφίες και ότι νάναι....

Αγαπάω τη φωτογραφία γιατί νομίζω πως δημιουργεί συναισθήματα-θετικά, άσχημα ή αδιάφορα-σε όποιον την κοιτάει. ΄
Τις καλύτερες απ΄αυτές τις ονομάζω: "σταλμένες" κι είν΄αυτές οι άκαθόριστες και ασταθείς εικόνες που σταθεροποιούν και καθορίζουν τέτοιου είδους συναισθήματα.
Δεν θέλω να περιγράφονται με λόγια. Αν ήθελα να καταγράψω κάτι απ΄το θεατή είναι η διάρκεια του χρόνου που κοιτάει τη φωτογραφία μου και η αίσθηση που μένει, αν μένει....

ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΑ!!!

Κυριακή 2 Ιανουαρίου 2011


ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΑ!!!
Πολλές ευχές για το νέο χρόνο 2011, εύχομαι υγεία και ευτυχία!!
.............ευχές για το νέο χρόνο 2010, εύχομαι υγεία και ευτυχία!!
.......................για το νέο χρόνο 2009, εύχομαι υγεία και ευτυχία!!
.............................. το νέο .......... 2008,................υγεία και ευτυχία!!
....για το νέο χρόνο 2007...
...υγεία και ευτυχία....
........και ευτυχία....
ευτυχία......
πήξαμε στην ευτυχία τελικά όλοι ανεξαιρέτως!!!
ώρμοι κι άγουροι...
από άγουροι ως ώριμοι!
όλη μας τη ζωή δηλαδή κι ευτυχία ποτέ δεν είδαμε...
ρωτάω: την είδε ποτέ κανείς;
χέρια;
σηκώστε χέρια....
κανείς;
ούτε κι εγώ....
Διότι καρδιά μου, όταν σούλεγαν για ευτυχία, εσύ έβαζες το έψιλον μικρό.
Κάθε χρόνο άκουγες και παρεξηγούσες.
Δεν εννοούσαν αυτήν, την έννοια.
Εμένα εννοούσαν δεν το κατάλαβες καρδιά μου;;;; την Ευτυχία με το Ε κεφαλαίο.
Εμένα δηλαδή.
Δε θα συναντήσεις την άλλη, τη μικρή, ποτέ.
Κι εγώ ακόμα που έχω μέσον...., από χαραμάδες τη βλέπω αυτήν περιστασιακά στη ζωή μου και ποιός νοιάζεται αν είναι παχειά ή αδύνατη, όμορφη ή άσχημη, χαρούμενη ή λυπημένη.
Είμαι η μόνη σίγουρη Ευτυχία που θα συναντήσεις ποτέ.
Δηλωμένη από αρκετά χρόνια στο ληξιαρχείο πρωτευούσης.
Τέτοια φιλοσοφικά ερωτήματα είχα με τις συγχορεύτριές μου, πηγαίνοντας για Ιταλία με το Λύκειο Ελληνίδων πριν 2 χρόνια.
Ξαπλωμένη στην απάνω κουκέτα του πλοίου, με τις φίλες μου στις αποκάτω να συζητάμε για την ευτυχία.
Δείχνοντάς με η φίλη μου η Φόνη, αναφώνησε: " Η μοναδική ευτυχία που κινδυνεύει να σου πέσει στο κεφάλι είναι η δικιά μας!!! κι είναι κι εξηντατόσα κιλά...."(πόσα δε λέμε, καλύτερα να σας πω την ηλικία μου παρά τα κιλά μου!!!).
Βολέψου λοιπόν με μένα και μην το ψάχνεις, δε θα βρείς.
Διότι δε φταίει αυτή η καημένη, ο καθένας την πλάθει καταπώς θέλει.
Εγώ όμως είναι πλασμένη καταπώς τα προγονικά γονίδια κι οι επιδιώξεις μου καθορίζουν.
Συνεπώς απευθύνομαι στους αγράμματους. Στους αγράμματους που έχουν περγαμηνές αλλά είναι λίγο περήφανοι στ' αυτιά.
Σε όσους τους εύχονταν κάθε μα κάθε νέα χρονιά "υγεία και Ευτυχία"
Αυτοί άκουγαν "υγεία και ευτυχία". Είσαι περήφανος στ΄αυτιά καρδιά μου, τυχερός είσαι που το κατάλαβες το 2011!!!
Υγεία και Ευτυχία. 'Οχι υγεία και Μαρία.
Όχι υγεία και Ιωάννα... όχι υγεία και Περσεφόνη.... όχι υγεία και Βασιλική. Υγεία και Ευτυχία λέμε. Ν' ακούμε μήπως;
Μια και μ' ακούς τώρα θα σου πω και το επόμενο επεισόδειο.
Δεν υπάρχουν ροζ λίμνες και γαλάζια συννεφάκια.
Υπάρχουν άνθρωποι με καρδιές ανοιχτές και καρδιές κλειστές.
Ας γνωριστούμε μεταξύ μας και κυρίως μη βλαστημάμε αυτό που έχουμε.
Αν δεν τα πάμε καλά μεταξύ μας, καλύτερα να περνάμε λιγότερο χρόνο μαζί ώστε να μη χαλιόμαστε.
Το παν στις ανθρώπινες σχέσεις είναι στο να φροντίζεις τον άλλο, να μην κοιτάς μόνο την καλοπέρασή δου, μην είσαι εγωιστής και καλοπερασάκιας.
Αυτό που δίνεις σου επιστρέφεται πάντα. Μπορεί ν' αργήσει αλλά το πάντα είναι απόλυτο.
Μη θεωρείς τους άλλους υπεύθυνους για τη δική σου ευτυχία.
Υπεύθυνος είσαι μόνο εσύ.
Μην τα ρίχνεις στους άλλους.
Μην αναλώνεσαι στο αν...και αν....τώρα τι κάνεις έχει σημασία, μάθε πως το αν δεν τρώγεται.
Καταπίνεται αμάσητο!!!
Φτιάξε τη δική σου μοναδική ευτυχία στη ροζ λίμνη των ονείρων σου με τα άσπρα κρίνα και το γαλάζιο ουρανό.
Η ευτυχία σου είναι το κανάλι που σε δένει με τον άλλο, με τον πρίγκηπα των παιδικών σου παραμυθιών.
Ταϊσε το παιδί που έχεις μέσα σου με σοκολατένια πρωτοχρονιάτικα αυγά και μπασουνένια γλυφιτζούρια και τη ροζ kiss και χαρίσέ του παιχνίδια.
Αν είναι κορίτσι πάρε του βραχιόλια για τις χαρές του κι ένα ημερολόγιο για ν΄αποτυπώνει τη σκέψη της ψυχής του.
Αν είναι αγόρι πάρε του μπάλα για να παίζει και αεροπλανάκι για να ταξιδεύει τα όνειρά του στους εφτά ουρανούς και να μην κοιτάει το χώμα.
Κι αν είμαι εγώ, χαρίσέ μου τον μουσικό καρυοθραύστη, μαργαριταρένια σκουλαρίκια και ημιπολύτιμες πέτρες για ρυθμίζω που και που τα τσάκρα μου.
Στολισέ με σαν πρωτοχρονιάτικο δέντρο, σαν την ευτυχία που θάθελες να έχεις.
Αν με φανταστείς, θα γίνω πραγματική, στο υπόσχομαι.
Μη φοβάσαι να λές τ΄όνομά μου.
Όσο με μελετάς, τόσο έρχομαι τρεχάτη.
Προσέξε όμως είμαι φαλακρή σαν την ευκαιρία.
Έχω μια τούφα μαλλιά απ΄αυτήν να με αρπάξεις και γρήγορα γιατί χορεύω και φεύγω.
Αν με γραπώσεις πάει καλά.
Αλλιώς, περίμενέ με... σε 50 χρόνια θα ξαναπεράσω!!!
Υγεία και ευτυχία λοιπόν σου εύχομαι ολοψύχως για το 2011!!
Φρόντισε τουλάχιστον να μείνεις γερός, νάμαι κι εγώ γερή, νάμαστε καλά και σώοι για να σου ευχηθώ υγεία και ευτυχία το νέο χρόνο 2012!!!
Με όλη μου την αγάπη,


Ευτυχία!



3 σχόλια:

Τατιάνα Καρύδη είπε...

Όλη η αλήθεια ένα λικέρ μ επίγευση πικραμύγδαλου, και άρωμα συμπυκνωμένο σε μικροσκοπικό μπουκάλι..

Παρόλα αυτά κάπου κατά Λάθος,
θα την πετύχεις την Ευτυχία, Ευτυχία,
ή θα σε πετύχει αυτή!
(Κατάστηθα -μη σου πω..)

Αlex... είπε...

Χαίρομαι που είσαι η δεύτερη Ευτυχία που γνώρισα.Η πρώτη είναι το χαμόγελο του γιού μου!

Ευτυχία είπε...

Ευχαριστώ πολύ για τις φιλοφρονήσεις...
Να κεράσω καφέ???

Δημοσίευση σχολίου

ΠΡΟΒΟΛΕΣ ΣΕΛΙΔΑΣ